منابع آزمون دکتری فنی و مهندسی

منابع آزمون دکتری فنی مهندسی, منابع دکتری فنی مهندسی, منابع آزمون دکترا فنی مهندسی, منابع دکترا فنی مهندسی, منابع ازمون دکتری فنی مهندسی, منابع ازمون دکترا فنی مهندسی, منابع کنکور دکتری فنی مهندسی, منابع کنکور دکترا فنی مهندسی، تمامی رشته های دکتری فنی و مهندسی بر اساس آخرین تغییرات

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دکتری مهندسی هوافضا- جلوبرندگی | بازار کار و گرایشات

معرفی رشته مهندسی هوافضا- جلوبرندگی

 مهندسی هوافضا جلوبرندگی
 مهندسی هوافضا- جلوبرندگی در گروه فنی و مهندسی مجموعه مهندسی هوافضا قرار گرفته است.

مهندسی هوافضا مجموعه ای از علوم و توانائیهای علمی در زمینه تحلیل، طراحی و ساخت وسایل پرنده نظیر هواپیماها، هلیکوپترها، گلایدرها، و ماهواره هاست.

گرایش جلوبرندگی (پیش رانش) به‌مطالعه و بررسی سامانه‌های جلوبرنده (موتور)، اعم از موتورهای هوازی و غیرهوازی می‌پردازد. موتورهای هوازی شامل موتورهای پیستونی و چرخ‌پره‌ای (توربینی) است که از هوا به‌عنوان اکسیدکننده استفاده نموده و سوخت را با خود حمل می‌کنند. اما موتورهای غیرهوازی مانند موتور موشک‌ها و فضاپیماها است که سوخت و اکسیدکننده را با خود حمل می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

بازار کار گرایش های دکتری مهندسی هوافضا

بازار کار گرایش های دکتری مهندسی هوافضا

بازار کار مهندسی هوافضا
در این مقاله قصد داریم در مورد بازار کار گرایش های مهندسی هوافضا ، حقوق و مزایا رشته مهندسی هوافضا ، شرایط کار مهندسی هوا فضا در ایران و سایر کشور ها صحبت کنیم تا اطلاعات بیشتری از این رشته و آینده ی شغلی آن به دست آورید ، داشتن اطلاعات کافی در مورد شرایط کاری و بازار کار رشته مورد نظر میتواند در انتخاب رشته مناسب کمک کند پس همره ما باشید .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

بازار کار رشته مهندسی دریا | معرفی کامل به همراه منابع آزمون

وضعیت استخدام مهندس دریا و بازار کار این شغل در ایران

بازار کار مهندسی دریا

مهندس دریا با توجه به تخصص خود می تواند در سازمان ها و شرکت های صنایع دریایی،کشتیرانی، نفت و گاز، کشتی سازی و… دولتی و خصوصی مشغول به کار شود. برخی از آنها عبارتند از : شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش ایران، شرکت کشتیرانی والفجر، کارخانه کشتی سازی صدرا، سازمان بنادر و دریانوردی و …

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

بازار کار مهندس مکانیک | مهندسی مکانیک در ایران - دکتری فنی و مهندسی

مهندس مکانیک

بازار کار و درآمد مهندس مکانیک

بازار کار مهندس مکانیک

از طراحی و ساخت ماشین آلات تا ساخت تجهیزات دفاعی

از آنجا که مهندس مکانیک در زمینه های مختلفی از جمله‌ طراحی‌ و ساخت‌ ماشین‌آلات‌ و قطعات‌ آنها، طراحی‌ و ساخت‌ تجهیزات‌ مکانیکی‌ نیروگاه‌ها، طراحی‌ و ساخت‌ تجهیزات‌ و سیستم‌های‌ انتقال‌ و تصفیه‌ آب‌، سیستم‌های‌ مکانیکی‌ وکنترلی‌ پالایشگاه‌ها و کارخانجات‌ شیمیایی‌، طراحی‌ و ساخت‌ تأسیسات‌ حرارتی‌ و برودتی‌ ساختمان‌ها ، ساخت‌ ماشین‌آلات‌ تغلیظ‌ و بازیافت‌ مواد مثل‌ کارخانجات‌ قند، کاغذ سازی‌ ، سیمان‌، نساجی‌، نمک‌ و کنسانتره‌، طراحی‌ و ساخت‌ وسایل‌ و تجهیزات‌ حمل‌ و نقل‌ زمینی‌، دریایی‌ و هوایی‌، ساخت‌ تجهیزات‌ دفاعی‌ و ساخت‌ ربات‌ها، بازوهای‌ مکانیکی‌ و سیستم‌های‌ تولید می تواند فعالیت کند، 
امکان کار در صنایع نظامی، هوافضا، پزشکی و داروسازی، شرکت های مشاوره ای و پیمانکاری، شرکت های نفتی (هر سال بخش عظیمی از فارغ‌التحصیلان مکانیک جذب صنایع وابسته به نفت و پتروشیمی می‌شوند) و معدنی داخلی و خارجی برای او وجود دارد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

بازار کار دکتری مهندسی عمران | دکتری فنی و مهندسی

بازار کار گرایش های دکتری عمران

مهندسی عمران سازه

مهندسی عمران یکی از رشته های بسیار پرطرفدار در چند دهه ی اخیر است که توجه بسیاری از رتبه های برتر کنکور را به خود جلب می کند. از نظر قدمت رشته، مهندسی عمران، دومین نظام مهندسی را پس از مهندسی جنگ به خود اختصاص داده است. مهندسی هیدرولیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی سازه های دریایی، مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی حمل و نقل و … از جمله زیر شاخه های مهندسی عمران می باشند. به نظر می رسد که مهندسی عمران قدمتی بیش از 2000 تا 4000 سال دارد و برای اولین بار در مصر باستان آغاز به فعالیت نموده است. پس از آن نیز با ترک کوچ نشینی و پیش رفتن زندگی به سمت زندگی های روستایی و شهری، نیاز به ساخت و ساز بیش از هر چیز دیگری احساس شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مهندسی عمران – ژئوتکنیک سراسری و دانشگاه آزاد 97

مهندسی عمران ژئوتکنیک

آزمون دکتری در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از داوطلبان و فارغ التحصیلان قرار گرفته است و هر سال تعداد این داوطلبان افزایش می یابد. با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی ارشد و متاسفانه به دلیل پاسخگو نبودن بازار کاری نسبت به فارغ التحصیلان ، تمایل برای ادامه تحصیل به مقاطع بالا یعنی مقطع دکتری بیشتر گردیده است. با توجه به ادغام شدن آزمون دکتری سراسری و دکتری آزاد انتخاب رشته دکتری 97 از حساسیت بالای برخواردار می باشد با اینکه آزمون دکتری نیمه متمرکز می باشد به این معنی که ملاک قبولی تنها آزمون نیست و مصاحبه حضوری داوطلبان نقش تعیین کننده ای در قبولی آنها دارد. انتخاب رشته دکتری دارای شرایطی می باشد که داوطلبان در انتخاب رشته هایی که برای مقاطع قبلی تحصیلی خود انجام داده اند این شرایط را تجربه نکردند.به دلیل اهمیت انتخاب رشته در این مطلب به موضوعاتی همچون زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 97 ، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 ، مشاوره انتخاب رشته دکتری مهندسی عمران – ژئوتکنیک ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و همچنین گرایش های رشته مهندسی عمران – ژئوتکنیک در مقطع دکتری خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

ظرفیت پذیرش و انتخاب رشته دکتری مهندسی عمران – زلزله سراسری و دانشگاه آزاد 97

مهندسی عمران زلزله

آزمون دکتری در این چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از داوطلبان و فارغ التحصیلان قرار گرفته است و هر سال تعداد این داوطلبان افزایش می یابد. با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی ارشد و متاسفانه به دلیل پاسخگو نبودن بازار کاری نسبت به فارغ التحصیلان ، تمایل برای ادامه تحصیل به مقاطع بالا یعنی مقطع دکتری بیشتر گردیده است. با توجه به ادغام شدن آزمون دکتری سراسری و دکتری آزاد انتخاب رشته دکتری 97 از حساسیت بالای برخواردار می باشد. انتخاب رشته دکتری 97، با اینکه آزمون دکتری نیمه متمرکز می باشد به این معنی که ملاک قبولی تنها آزمون نیست و مصاحبه حضوری داوطلبان نقش تایین کننده ای در قبولی آنها دارد. انتخاب رشته دکتری دارای شرایطی می باشد که داوطلبان در انتخاب رشته هایی که برای مقاطع قبلی تحصیلی خود انجام داده اند این شرایط را تجربه نکردند.به دلیل اهمیت انتخاب رشته در این مطلب به موضوعاتی همچون زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 97 ، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 ، مشاوره انتخاب رشته دکتری مهندسی عمران – زلزله ، زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری و همچنین گرایش های رشته مهندسی عمران – زلزله در مقطع دکتری خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی

رشته مهندسی عمران سازه و بازار کار آن

مهندسی سازه دارای حوزه وسیعی است و لذا موضوعات متنوعی را در بر می گیرد. رشته کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه در ارتباط با تحلیل و طراحی انواع سازه ها نظیر ساختمان، پل، سد، دکل، برج و ... می باشد و لذا از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. در اینجا شما را با این رشته و بازار کار این رشته بیشتر آشنا می کنیم.

مهندسی عمران سازه

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی منابع آزمون کارشناسی ارشد فنی و مهندسی